۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

  • سامانه درخواست های مردمی
  • سامانه حضور غیاب
  • سامانه FAQ
  • سامانه درخواست خدمات IT
  • سامانه مدیریت دانش
  • سامانه درخواست توزیع آگهی
  • سامانه ملاقات عمومی
  • سامانه مهمان سرا
  • سامانه پرسنلی
  • سامانه شکایات
  • سامانه درخواست های مردمی

    مراجعه حضوری کارمندان یا شهروندان جهت بیان شکایت و تنظیم شکایت به صورت کاغذی یا پیگیری درخواست و ... باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه حضور غیاب

    تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی ، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد. مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و ... باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه FAQ

    ماهیت سیستم FAQ به نحوی کاربران را وادار به پویایی بیشتر در محیط های نرم افزاری کرده و پیش رفتن آنان به سمت استقلال در حل مشکلاتی از این دست را در پی دارد. در تحلیل سیستم FAQ استانداری سعی شده در عین سادگی، نیازهای کاربران را نیز پوشش دهد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه درخواست خدمات IT

    این سیستم از بخش های متعددی شامل، درخواست پشتیبانی، درخواست مشاوره، درخواست خرید، درخواست خدمات شبکه، کارکرد پرسنل، تابلو اعلانات و ... تشکیل شده است.یکی از قسمت های مهم این سیستم درخواست پشتیبانی از طرف پرسنل سازمان می باشد که بصورت تلفنی وقت زیادی از کارشناسان و مسئولان را به خود اختصاص می دهد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه مدیریت دانش

    توزیع و نشر عادلانه علم یکی از مباحث مهم امروز عصر ارتباطات است. سیستم مدیریت دانش تلاش نموده تا این امکان را در شرکت توزیع نیروی برق ، فراهم کند. این سیستم با داشتن بخش های مجزا از جمله ثبت تجربه ، ثبت دانش ، درخواست دانش و ... امکانات مناسبی را در جهت توزیع عادلانه علوم در اختیار قرار می دهد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه درخواست توزیع آگهی

    با توجه به وجود مشکلاتی از جمله مراجعه حضوری و دشواری در پیگیری درخواست از سوی شهروند به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه ملاقات عمومی

    با توجه به مشکلات موجود در سیستم دستی و گردش کاغذی این فرآیند در سازمان از جمله • عدم وجود دقت و سرعت بالا • امکان خطا توسط نیروی انسانی • امکان مفقود شدن و از بین رفتن اسناد ، نامه ها و پرونده ها در جا به جایی سازمانی و حوادث غیر مترقبه • اختصاص فضای زیاد برای نگهداری اسناد ، نامه ها و پرونده ها • طولانی شدن فرآیند جستجو و عدم امکان گزارش گیری از فعالیت های زیر مجموعه به صورت سیستمی و همچنین وجود مشکلاتی از جمله مراجعه حضوری و دشواری در پیگیری درخواست از سوی شهروند به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه مهمان سرا

    با توجه به گسترده بودن سیکل درخواست مهمانسرا و پیوستگی فرم های این گردش، روال دستی این فرآیند با پیچیدگی های خاص خود و مشکلاتی مواجه خواهد بود.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه پرسنلی

    باتوجه به اینکه در سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه شکایات

    در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان طرح شکایت از سازمان باسند باید دشواری هایی همچون : مراجعه حضوری برای طرح شکایت ، پیگیری وضعیت شکایت ، و ... بپذیرند. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم شکایات این فرایند را از مرحله آغازین (طرح شکایت) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از شکایت انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه نقلیه

    استفاده از يک سيستم نرم افزاري که به صورت کاملا کاربردي، تمامي مراحل ماشين آلات شامل مواردي همچون سوخت گيري، بازديد، تعمير، خروج، سرويس ، ريز قطعات ، بيمه ، بازديد ، کارگاه و تحويل را در بر گرفته و تمامي اطلاعات هر يک از مراحل را به صورتي جامع به عنوان شناسنامه خودرو جمع آوري نمايد مي تواند نقش ارزنده اي در تسهيل و کارايي سيستم ماشين آلات داشته باشد. داد..

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه سیستم جلسات

    برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد ، هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان ، تهیه مکان و وسائل پذیرایی ، پیگیری وضعیت مصوبات و... همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه نظام پیشنهادات

    این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در استانداری طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم می باشد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه مرخصی و ماموریت

    تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی ، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد. مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و ... باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه درخواست کالا و خرید

    در حال حاضر برای درخواست کالا می بایست مدت زمان زیادی را منتظر بود و تا دریافت کالا از انبار افراد زیادی درگیر فرآیند آن شوند. در سیستم طراحی شده مراحل کار از شروع درخواست تا دریافت کالا از انبار بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد. در ضمن در این سیستم امکان برقراری ارتباط با سیستم های انبار وجود دارد.

    جزئیات بیشتر...

  • سامانه ملاقات عمومی (استانداری)

    با توجه به مشکلات موجود در سیستم دستی و گردش کاغذی این فرآیند در سازمان از جمله • عدم وجود دقت و سرعت بالا • امکان خطا توسط نیروی انسانی • امکان مفقود شدن و از بین رفتن اسناد ، نامه ها و پرونده ها در جا به جایی سازمانی و حوادث غیر مترقبه • اختصاص فضای زیاد برای نگهداری اسناد ، نامه ها و پرونده ها • طولانی شدن فرآیند جستجو و عدم امکان گزارش گیری از فعالیت های زیر مجموعه به صورت سیستمی و همچنین وجود مشکلاتی از جمله مراجعه حضوری و دشواری در پیگیری درخواست از سوی شهروند به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم.

    جزئیات بیشتر...

Template Design:Dima Group