۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی راببرند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند. کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات را می توان از نیازهای تعاملات اجتماعی در عصر کنونی نام برد.

روال کلی این خدمت به این صورت می باشد که درخواستی که که تایید شده و امکان تبدیل شدن به پروژه را دارد از طریق مسئول دفتر برا معاونت فنی ارسال میگردد .معاونت فنی با بررسی آن نظر قطعی خود را اعمال میکند و اگر درخواست تایید گردد تبدیل به فرم مدیریت درخواست میشود و در کارتابل معاونت فنی قرار میگیرد .

سامانه 137 در حقیقت درگاه ارتباطي بين شهروندان و شهرداري است كه از اين طريق مردم مي توانند هر موضوعی را كه جز ماموريت هاي شهرداري است از شهرداري مطالبه كنند.هدف از راه اندازیاین سامانه الکترونیکی هوشمند، ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می باشد.

در این سامانه فرمهایی همچون فرم قرارداد و فرم قبض خروج طراحی شده که در فرم قرارداد اطلاعات کلیه تعاونی ها وارد سیستم میشود وباتوجه به تعاونی هایی که دارای قرارداد هستند تمامی قبوض خروجی از این تعاونی ها در فرم قبض خروج وارد میشود براحتی میتوان ریز گزارشات مربوط به عملکرد واحد پایانه مسافربری و مبالغ دریافتی از تعاونی ها و ... را بدست آورد .

در این سامانه فرم درخواست دفن فرم اصلی بوده و دو زیر فرم هزینه ها و مشخصات پزشکی دارد که در آنها ورود اطلاعات انجام می شود. امکان گزارش گیری از تمامی مبالغ دریافتی آرامستان در بازه های زمانی متفاوت و همچنین امکان گزارش کلی از عملکرد این واحد را دارد.

فرم اصلی در اين سيستم از طريق وب سرويس ورود اطلاعات می شود، امکان خطا در سيستم به کمترين مقدار رسيده و دارای سرعت بسيار بالايی خواهد بود و همچنين بايگانی سيستم و گزارش گيری با سهولت و دقت انجام خواهد شد. .

در اکثر سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد. در این سیستم فرم ها شامل فرم تهاترات مرکز، شناسنامه املاک شهرداری گرگان، اطلاعات تفکیک املاک، اطلاعات توافقات شهرداری، اطلاعات املاک استیجاری و فروش مازاد شارع می باشد که در آنها ورود اطلاعات انجام می شود.

در اکثر سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

Template Design:Dima Group