۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

داستان موفقيت مشتريان

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، یکی از ارکان مهم سازمانهای مشتری محور است. امكانات خوبی که "راهكارهای یكپارچه نرم افزاری" گروه مهندسی آی كن در اختیار مشتریان قرار می دهد، موجب رضایتمندی آنها بوده است. لذا با توجه به این مهم، تجربیات مشتریان را اعلام می داریم تا دیگران به اهمیت ویژه استفاده بهینه از زمان و كاهش هزینه ها توجه داشته باشند.

 

 
 
    • داستان موفقيت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم كشور 
      تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ داستان موفقيت معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم كشور

      یكی از مهمترین دغدغه های سازمان های آماری ثبت و به روز رسانی اطلاعات می‌باشد.گروه مهندسی آی كن با پیاده سازی فرآیند ثبت و بروزرسانی اطلاعات سامانه جامع آمار و اطلاعات آبادی های كشور توانست صحت و به روز بودن اطلاعات آبادی های كشور را در معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم كشورمعاون اول رییس جمهور بهبود چشمگیری بخشد.   
      ادامه مطلب...

 

 

    • داستان موفقيت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 
      تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ داستان موفقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

      با توجه به گسترش جمعیت کشور و افزایش حجم ارتباط مردمی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این وزارت خانه تصمیم گرفت برای سهولت ارتباط در زمینه ثبت اثر هنری، راهکاری بیاندیشد. پس از بررسی های دقیق توسط تیم تحلیل گروه مهندسی آی کن، سامانه ای پیاده سازی شد تا از طریق آن به راحتی و در هر مکان و در هر زمان، هر فرد بتواند موفق به ثبت آثار ادبی و یا هنری خود شود.   
      ادامه مطلب...

 

 

  • داستان موفقيت توزیع برق نواحی استان تهران 
    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۰

    شركت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران از تاریخ 15/8/86 پس از تفكیك شركت توزیع جنوب شرق شمال شرق و شمال غرب و جنوب غرب در محدوده‌ای به وسعت 11541 كیلومترمربع واقع و بالغ بر 25 شهر و 21 منطقه و ناحیه برق رسماً شروع به كار نموده كه تمركز زدایی و نزدیك نمودن مراكزتصمیم گیری به واحدهای اجرائی، اعمال كنترل و نظارت بیشتر بر مناطق و نواحی برق، كاهش حوادث در سطح شركت و ارائه خدمات با بالاترین كیفیت ، مشاركت كاركنان در تصمیم گیری های شركت با واگذاری مسئولیت و مسئولیت خواهی از ایشان به منظور افزایش انگیزه و شكوفایی خلاقیت و نوآوری در سطح حوزه تحت مدیریت شركت و همچنین كم كردن بوروكراسی در جهت تسهیل، تسریع و بهبود كیفی و كمّی ارائه خدمات گسترده و ایمن و هر چه شایسته تر به مردم منطقه در قالب سیاست های كلی وزارت نیرو را می‌توان از اهم اهداف این جداسازی برشمرد.  
    ادامه مطلب...

 
Template Design:Dima Group