سامانه تکریم ارباب رجوع

۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

اين سامانه با استفاده از درگاههایی همچون پرتال سازمان، کیوسک، سامانه تلفن گويا و پیامک قادر خواهد بود به ارباب رجوع خدمات رسانی نماید. در این سامانه ، ارباب رجوع می تواند با تماس تلفنی، مراجعه به سایت یا پرتال سازمان، ارسال پیامک های تعریف شده و ثبت فرم در کیوسک اقدام به ثبت درخواست نماید. نکته قابل توجه در این سیستم وجود درگاههای مختلف برای سهولت انجام کار و نیز فرآیندهای هوشمند بعد از آن است که می تواند علاوه برای دریافت و ثبت درخواست ارباب رجوع به خوبی نیز پاسخگو پیگیری های بعد او نیز باشد.

 

 

 

برخي مشخصات و امكانات وي‍ژه سامانه تکریم ارباب رجوع عبارتند از :

  • قابلیت استفاده و ارائه درخواست از طریق درگاه های وب کیوسک ، پورتال و سایت سازمان ، تلفن گویا و پیامک
  • قابلیت پیگیری لحظه به لحظه درخواست ها با توجه به کد رهگیری ارائه شده از طریق درگاه های وب کیوسک ، وب سایت سازمان ، تلفن گویا و پیامک
  • کاملا مطابق با نیازهای واحد های روابط عمومی و اداری سازمان ها
  • ارسال هوشمند پیامک به ارباب رجوع و کارمندان درون سازمانی با توجه به مراحل پیشرفت در پاسخ گویی
  • قابلیت مشخص کردن زمان پاسخ گویی برای کارمندان توسط مدیران سازمان
  • قابلیت ایجاد کارتابل تکریم برای استفاده کاربران درون سازمانی جهت ادامه فرایند پاسخ به صورت الکترونیک (پیشنهاد ارائه ۵ کاربر پیش فرض و افزایش قیمت بسته با توجه به تعداد کاربران)
  • قابلیت ایجاد صندوق صوتی بر روی فرم های تکریم همراه با قابلیت ارجاع هوشمند فایل صوتی به کارتابل های موجود در سامانه
  • قابلیت بایگانی و دسته بندی درخواست ها و پاسخ ها
  • امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایل به درخواست های ارائه شده از طریق وب سایت
  • قابلیت جستجوی کامل و پیشرفته بر روی درخواست ها و پاسخ ها
  • قابلیت تعریف سطوح امنیتی و سطوح دسترسی
  • کاملا یکپارچه با محصولات سازمان الکترونیک فرزین گروه مهندسی آی کن
  • کاملا تحت وب و عدم وابستگی به مرور گر
  • امكان انجام تعاملات مالي (پرداخت الكترونيك)
  • امکان بومی سازی و تغییر در صورت درخواست
  • گزارش های کاربردی آماده در سامانه (پیشنهاد قرار دادن چند گزارش کاربردی)

Template Design:Dima Group